کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317558 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با استفاده از سنسور کینکت، اجسام واقعی را حرکت دهید!

به گزارش سافت‌گذر ؛ حسگر حرکتی کینکت که در اصل به عنوان روشی برای کنترل بازی‌های ویدیویی توسط مایکروسافت عرضه شد، مدت‌ها است کاربردهای خلاقانه پیدا کرده و گاه حتی ناجی جان انسان‌ها شده است.

 

فناوری تشخیص حرکت کینکت مایکروسافت علاوه بر بازی‌های ویدیویی به بسیاری از حوزه‌های دیگر هم وارد شده و اخیراً حتی در کمک به افراد دچار سکته نیز به کار گرفته شده است. این هفته هم «مؤسسه فناوری ماساچوست» MIT ویدیویی را منتشر کرد که یکی از جالب‌ترین کاربردهای کینکت تا به امروز را نشان می‌دهد: راهی برای کاربران تا بتوانند با اجسام واقعی ارتباط برقرار کنند، آن هم از طریق رابطی که بر اساس حرکات کاربر تغییر می‌کند.

در این پروژه که inFORM نامیده شده، سنسور کینکت را بالای سر فرد می‌گذارند تا بتواند حرکات دست و بازوی او را تشخیص دهد. این اطلاعات سپس به مکان دیگری فرستاده می‌شود که تعدادی ستون مربعی روی یک میز کار گذاشته شده و می‌توانند در راستای عمود بالا و پایین شوند. نتیجه نهایی این است که وقتی فرد دستان و بازوهای خود را جابه‌جایی می‌کند، دوبین کینکت اطلاعات را به میز می‌فرستد و ستون‌های مربعی همراه با حرکات بالا و پایین می‌شوند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ این ویدیو نشان می‌دهد که ستون‌های متحرک می‌توانند یک توپ را تکان دهند؛ اما این فناوری می‌تواند حرکت‌های دیگری را نیز ایجاد کند؛ مثلاً ایجاد تصور ورق زدن یک کتاب. محققین MIT معتقدند فناوری inFORM می‌تواند کاربردهای عملی داشته باشد: «یکی از حوزه‌هایی که داریم رویش کار می‌کنیم، اطلاعات مکانی-جغرافیایی است؛ از جمله نقشه، سیستم اطلاعاتی جغرافیایی GIS ، مدل‌های زمینی و مدل‌های مهندسی. مهندسین و نقشه‌کش‌ها هم می‌توانند طراحی‌های 3 بعدی را به شکل فیزیکی ببینند و بهتر درک کنند، به اشتراک بگذارند و درباره آن طرح‌ها بحث کنند.»

این کاربرد کینکت مسلماً بسیار شگفت‌آور است؛ اما امیدواریم بتواند از محیط صرفاً دانشگاهی مؤسسه MIT خارج شود و به یک واقعیت تبدیل گردد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17888 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/27 تعداد مشاهده: 2031
کلید واژه ها: ,
سافت گذر